بیمه اجتماعی کشاورزان وروستائیان وعشایر شهر زرنق

بیمه اجتماعی کشاورزان وروستائیان وعشایر شهر زرنق

ثبت نام بیمه اجتماعی کشاورزان وروستائیان وعشایر شهر زرنق بمدیریت : کربلایی علی حمزه ای
بیمه اجتماعی کشاورزان وروستائیان وعشایر شهر زرنق

بیمه اجتماعی کشاورزان وروستائیان وعشایر شهر زرنق

ثبت نام بیمه اجتماعی کشاورزان وروستائیان وعشایر شهر زرنق بمدیریت : کربلایی علی حمزه ای

ویدئوکلوپ دریازرنق

دریا بنام مهربانترین مهربانان. دوست عزیز به کلوپ خودت خوش  آمدی این کلوپ  سعی داردبرای شما فضای سالم اپجاد کند این کلوپ متلق به خود شماست  شادبودن دل مهربانتان آرزومه  پشت دریا ها شهری(زرنق) است که درآن پنجره ها رو تجلی است           دریا     پشت دریا شهری است(زرنق)  که درآن  وسعت خورشید به انداره ی چشمان سحر خیزان است کلوپی که سر شار از تنوع شادی ومسائل مدهبی وبحث های جالب وبه یاد ماندنی  بیایید بما سر بزنید تایک سبد  کل نسترن  وکل نرگس تقدیم شما بشود       باخنجری از عشق درون سینه ام می شکاففم به شما سلام هدیه دارم    امید وارم کشتی خوشبختی بر ساحل لنگر اندازد برگل نشیند
کلوپ دریا زرنق
 
 عشق را درماه  وخورشید ونگین آسمان
عشق را درقله  ی کوه  و نفسهای  زمان
عشق را در همهمه    یا   سکوت
عشق    را  در    جاری  رود روان
عشق را در   تک  تک  برک درختان
عشق را درباید در دلهای گرم و آرام
عشق رادرباید که درعطر اقاقیا درون خانه پیدا کنیم
عشق ر ا می شد لایه جزوها  تنها پیدا کنیم
عشق راباید در شعر قشنگ وجمله ای پیدا کنیم
بی  ریاهمچون علی یا که چون پروانه ای برعزیزی از صمیم قلب اهدا کرد
وگفت دوست دارم  که باهم عشق را پیدا کنیم دوست دارم که  عشق معنا کنیم
بی تو می سوزد دل بی ناب من  خورشید من مهتاب  من  دل بی تاب من
به صحرا بنگرم صحرا تو وینم به دریا بنگرم  دریا تو وینم  به هر جا بنگرم کوه درو دشت  نشان از قامت رعنا تو وینوم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.