بیمه اجتماعی کشاورزان وروستائیان وعشایر شهر زرنق

بیمه اجتماعی کشاورزان وروستائیان وعشایر شهر زرنق

ثبت نام بیمه اجتماعی کشاورزان وروستائیان وعشایر شهر زرنق بمدیریت : کربلایی علی حمزه ای
بیمه اجتماعی کشاورزان وروستائیان وعشایر شهر زرنق

بیمه اجتماعی کشاورزان وروستائیان وعشایر شهر زرنق

ثبت نام بیمه اجتماعی کشاورزان وروستائیان وعشایر شهر زرنق بمدیریت : کربلایی علی حمزه ای

طریقه نوشتن درخواست وام

بسمه تعالی

 

ریاست محترم بانک صادرات شعبه....................

.

سلام علیکم:

احتراماً  به استحضار می رساند که اینجانب ...............................................

فرزند ................... دارای ش .ش ...................متولد...............................

ساکن......................دارای شماره حساب ..............................................

که در زمینه .................................. فعالیت دارم

وبرای توسعه...........................نیاز به مبلغ ..................................   ریال

وام درقالب مشارکت مدنی دارم   خواهشمند است اقدام فرمائید.

 

 

پیشاپیش از آن مقام محترم  بدلیل بذل محبتی که می فرمایید کمال تشکر وسپاسگذاری را دارم



باتشکر فراوان





درخواست وام بانک صادرات



 

ریاست محترم بانک صادرات شعبه....................

.

سلام علیکم:

احتراماً  به استحضار می رساند که اینجانب ...............................................

فرزند ................... دارای ش .ش ...................متولد...............................

ساکن......................دارای شماره حساب ..............................................

که در زمینه .................................. فعالیت دارم

وبرای توسعه...........................نیاز به مبلغ ..................................   ریال

وام درقالب مشارکت مدنی دارم   خواهشمند است اقدام فرمائید.

 

 

باتشکر فراوان












درخواست وام

بسمه تعالی

 

ریاست محترم بانک صادرات شعبه....................

.

سلام علیکم:

احتراماً  به استحضار می رساند که اینجانب ...............................................

فرزند ................... دارای ش .ش ...................متولد...............................

ساکن......................دارای شماره حساب ..............................................

که در زمینه .................................. فعالیت دارم

وبرای توسعه...........................نیاز به مبلغ ..................................   ریال

وام درقالب مشارکت مدنی دارم   خواهشمند است اقدام فرمائید.

 

 

باتشکر فراوان